Friday, May 18, 2012

Look of the day: Where to?

blog1


blog2


blog3


blog4


blog5


blog6


blog8


blog9

               (Zara Jeans-ripped and accessorized by me, Zara Sandals, H&M Top, Ray Ban Sunnies)

 Someone said "Every generation laughs at the old fashions, but follows religiously the new." Few years back I would have laughed at the high waisted jeans or the animal print pattern.  When I was 14-15 you couldn't get me out of XL rock tees or baggy pants. I sweared I will never wear stones or pearls, not to mention pink or anything too sparky. My mom literally prayed I would change(now she's happy:)) ).
So yeah, over the years, season by season, we adapt, we follow the trends and move on. But what about: Wear what makes you comfortable and what make you you. That will never go out of style.
That's why I can be fancy, I can wear heels, I can wear gold and statement jewellery, but I also like, depending on the day, to wear flats or have a rock/casual outfit.

What do you think about the outfit?

Kisses,

Dinna

RO: Cineva a spus: „Orice generatie rade de trend-urile trecute, dar le urmeaza cu strictete pe cele noi”. Acum cativa ani, as fi ras de pantalonii 80s cu talie inalta sau de animal print. Cand aveam 14-15 ani nu puteai sa ma scoti din tricourile mele negre cu trupe rock si pantalonii baggy. Ziceam ca nu voi purta niciodata pietricele, perle, ce sa mai zic de roz sau ceva sclipicios. Mama mea practic s-a rugat ca intr-o zi imi va veni mintea la cap(acum e fericita, ce sa zic, imi imprumuta toate accesoriile si hainele).
An de an, sezon de sezon, ne adaptam garderoba, urmam trend-urile sezonului si tot asa. Dar cum ramane: poarta ce te prinde, ce te face sa te simti comfortabil, ca asa vei fi mereu la moda?
Eu pot sa am zile cand vreau sa fiu fancy, sa port tocuri, auriu sau bijuterii statement, dar am si zile, in functie de starea de spirit, cand nu ies din cei mai comfortabili shuzi sau ma reintorc la tinutele rock.
Ce parere aveti de tinuta?
Pupici,

Dinna


Photos by Silvia P.

1 comment:

  1. E adevarat ce ai spus despre trenduri, insa vreau sa cred ca e nevoie si de o garderaba de baza, pe care sa o imbunatatesti dupa trendurile sezonului.
    :P

    ReplyDelete

Thank you for reading Fashionette!